LyricsCrawler: The lyrics spot for those who know how to spot a spot.
Home Search Contact Us

Artists:  # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Google
Web Lyricscrawler.com
Mad Skillz Lyrics - The Conceited Bastard

The Conceited Bastard Lyrics:
Uh, what what? supafriendz, uh, uh

Straight up and down, ainít no comparing me, see
Cause I got some shit thatíll put yíall motherfuckers
Back in freestyle therapy, b
I make rappers fall like when school starts, like cheap tissue
When youíre next to my shit youíre getting ripped apart
Dissing wack niggas without rehearsal
No matter what I say somebody gonna take it personal, so fuck it
Your man put down the cheddar, nigga we get the pay-oh
I make sure you lose a friend for life and be looking for a way home
Get dropped on your rap block without leaving a spot
Separate you from the jock, I got plans to make you hot
Watch an mc and you rot, nigga these flows is crisp
When a mic in my hand bitches is supposed to be like this
Thereís mad niggas that wanna see mad skillz slip
Yeah you gonna see me slip, past your ass with your bitch in my whip
Get a grip, whoever got the itch then I got the scratch
Mcís wanna get gassed, I feed their ass a lit match
All these jealous-ass niggas acting sheisty
Better tongue kiss magic johnson before they tell me Iím nice
But thatís aiight, northside e, conceited times three
Come through your town on skis, subtracting mcís
Word to battle be in lonnieís last name
Approach me, all you getting that
Plus you getting blown out the fucking frame
Who the nigga that got a big head when he on the mic, pa?
Ask a question, answer me (bastard, you are)

Who the mc that grab the mic and start busting rappersí asses?
(you are you conceited bastard)
Who be burning beats down leaving you with straight ashes?
(you are you conceited bastard)
Whoís the one who put wack mcís right in their casket?
(you are you conceited bastard)
Man these fools, they slower than retarded molasass, who the nicest?
(you are you conceited bastard)

Ayo, these little niggas in the rap game, they straight lame
Had diss you in a rhyme, but these niggas be scared to say your name
If a nigga say mine, he getting bagged, kid, Iím a be in the
Studio whipping his ass before he can finish his fucking ad-libs
Taking me out? stop hoping
Niggas always say they gonna do it, it never get done, itís like voting
I get it open, rhymes tying into name
Simple and plain, I pull rhymes, one ring and one chain
I give a fuck about fame, press your luck and quit
Mic-wise you realize I ainít that nigga you wanna fuck with
Iím nice as a bitch with the rhyme, if a nigga say Iím wack
He donít know his name, canít walk a straight line
Pissy drunk, screaming like onyx
Forgot his social security number, damn near drowning in his own vomit
I kill logic, test me friend, youíll be in a club with your clothes
On backwards hollaring at a well-known lesbian
Half of yíall niggas got wack raps and wack tracks
Talking about you representing, putting your town on the map
Still, your mother heard your tape and wanted to shoot you
And niggas around this bitch wonder why we call ourselves "super? "
Your flows get you free lunch, mine get dough and cash
You shouldnít like that your ho got my logo tatooed on her fucking ass
I do all yíall playa haters, believe me
You trying to end your career before this shit even start, come see me

Outro: repeat 2x

Who the mc that grab the mic and start busting rappersí asses?
(you are you conceited bastard)
Who be burning beats down leaving you with straight ashes?
(you are you conceited bastard)
Whoís the one who put wack mcís right in their casket?
(you are you conceited bastard)
Man these fools, they slower than retarded molasass, who the nicest?
(you are you conceited bastard)

"well thatís true" "you are" (repeat 16x)

Artists:  # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

All lyrics are property and copyright of their respective owners.
All lyrics are provided for educational purposes only and contributed by users.
All the Rest © 2003-2005 Roy Russo. All rights reserved.

Our Privacy Policy  ::  Contact
WorldofQuotes.com :: CheatsCrawler.com

Page Generated in: 0.0056068897247314 seconds.